Ես հարգում եմ կանանց

9cf3e28a256db37f4670eac19ded3126.jpg
Կանայք, ովքեր կանգնում են զգեստապահարանի առաջ ու փակ աչքերով հագնում ինչ ձեռքի տակ ընկնի, կներեք, ես ձեզ արհամարհում եմ, որովհետև դուք ձեզ չեք հարգում: Ուզում ես եղիր հրուշակագործ, եղիր լեդի պիտի կարողանաս մտածել քո շուրջ, քո մասին, մատուցել քեզ, ահա ինչ է ճաշակը: Այն վայրի է, սիրում է երբ խնամում են ամեն օր, եթե դավաճանես երկար կողքիդ չի մնա: Ճաշակն այն է ինչ զգում ես քո նկատմամբ, ինչ կարծիք ունես, շատ անգամ ինչ կարծիք կուզես կազմեն մյուսները: Նման կանայք հաճախ սիրում են շլացնել, ոչ թե գրավել: Երկու աշխարհների բաժանարարը ամենանուրբն է: Մի շրթներկ ավել, մի զարդ պակաս ու դու սխալվել ես:
Ես հարգում եմ կանանց, ովքեր վայրի վերաբերմունք ունեն քննադատության նկատմամբ: Ես չեմ տանում անտարբերությունը, նմանները շատ աղվեսորեն քողարկում են խանդն ու նախանձը, շատ են սիրում ուրիշի տակ փորել:
Ես հարգում եմ կանանց, ովքեր ոչ թե ճիշտ այլ լավ են հագնվում: Երբ աչքդ ընկնում է վրան մի պահ շունչդ պահում, կանգնում ես ու արագ դնում ակնոցդ, նա քեզ հետաքրքիր է ուզում ես հիշել ամեն դետալ ու հայացք: Իսկ նրանք, ովքեր ճիշտ են հագնվում, գնում են դասերի, որ սովորեն ինչպես գնումներ կատարել, ճիշտ գույնի հագուստ ընտրել, հավաքել բազային զգեստներ, ներեցե՛ք, ես կլռեմ այդ մասին:
Փորձե՛ք, եղեք լավագույնը, հագնվեք այնպես, որ ստիպեք հագնվել:
Չեք ցանկանում հաղթել ուրեմն միջակություն եք ուզում, այո՛, կլինեք շարքային ու ձեզ փրկելու չեն գա ո՛չ սիրամարգի պճնանքերը, ո՛չ աշխարհի գանձերը:
Հանճարեղ է, բացել ստեղծագործական կարողությունը, չեմ տեսնում ոչինչ հետաքրքիր, չկա բալանս, չեմ հասկանում ինչից է կարված: Ճաշակների տնային տնտեսուհու արտահայտիչ ու պարզ բայց աչքի զարնող հիանալի համադրող պլաստիկայով: Մի ուրիշ տեղ գլխին գունավոր դդումներ ու գնում է մրջյունների փառատոնին կամ հագուստը գնել է կենդանիների խնամքի խանութից: Արտահայտիչ երբեք չի նշանակի կրկեսային:
Ես սկսեցի ձևավորել կյանքը, որովհետև ցանկացա մարդկանց կատարյալ տեսնել: Երբ ես կորցրի ինձ, սկսեցի պայքարել, քանի որ ցավոտ էր: Երբ ցավ տեսա սկսեցի ձևավորել ինձ, որ լինեմ այն ինչ ցանկանում եմ: Մի օր հիվանդանոցում տեսա մի կնոջ՝ ծեծված, ջարդված, ամուսնու կողմից մինչև մահ եփված ու ծեծված: Մի միտք եկավ, ես ցանկացա, որ մարդիկ վախենալու չափ սառսռեն կնոջից ում կհագցնեմ: Այդպես էլ եղավ:

Leave a comment